Komunikat w sprawie dokumantacji medycznej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 czerwca 2015

Dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego informuje, iż zgodnie z Ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta Rozdział 7 art. 29 planowane jest zniszczenie dokumentacji medycznej z lat 1991 - 1994.

 

  • Historie choroby pacjentów leczonych na oddziałach szpitalnych w roku 1992
  • Historie choroby Poradni Zdrowia Psychicznego - 1994 r.
  • Historie choroby Poradni Neurologicznej 1991-1994
  • Historie choroby Poradni Chirurgicznej 1991-1994
  • Historie choroby Poradni Kardiologicznej 1991-1994

 

Osoby zainteresowane uzyskaniem indywidualnej wewnętrznej dokumentacji medycznej przeznaczonej do zniszczenia mogą odebrać dokumentację  po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku w kancelarii tutejszego szpitala.

 

Odbiór dokumentacji możliwy jest po osobistym wstawiennictwie w archiwum tut. szpitala i okazaniu dowodu tożsamości.

 

Zniszczenie ww. dokumentacji medycznej nastąpi w terminie 1 miesiąca licząc od daty publikacji komunikatu.